Jdi na obsah Jdi na menu
 


simson

14. 4. 2007

                                                          simson

Často mnozí z Vás pátrají po tom, jaké že to varianty má tento motocykl? Odpověd snad najdete níže.Variantnost této řady měla přispět k tomu, aby si kupující mohl vybrat Simsona pro účel, kterému měl sloužit.
Elektronika na silnici, Enduro na ryby.

S51 N

Základní model typové řady. N neznamenalo nic jiného nežý označení NORMAL, často označované jako NIC!-)))

Tento model disponuje minimálním elektronickým vybavením - slabé světlomety a chybějící blinkry. Dále je odlišnost v převodových stupních - má jen tři a nedisponoval zámkem zapalování. Tento typ Simsonů byl určen pro lesníky a rolníky, kteří hledali cenově dostupný motocykl, se kterým by se mohli v klidu prohánět po polích a lesích.

Tato série přestala být vyráběna v roce 1988, protože v tento rok začali být v bývalém NDR povinné blinkry na motocyklech.

 

S51 B

tento model patřil mezi nejprodávanější v bývalé NDR a i dnes se s ním často můžeme setkat. Tento model byl již vybaven blinkry, dále i světelnou houkačkou a zámkem zapalování.

Počátkem začala být tato verze označována jako S51 B1, jako předchůdce S50 s 25W světlometem. Tato verze se vyráběla s 3- i 4-rychlostní převodovkou a dle ní se lišilo i označení - S51 B1-3 nebo S51 B1-4.

V roce 1983 byl model nahrazen modelem s označením S51 B2-4/1. Zlepšení oproti předchozímu modelu bylo v elektronické zapalování, 35W světlometu, teleskopických tlumičích a nožním spouštěči.

S51 C

C jako comfort. Byl určen především na vývoz a byl lahůdkou pro nadšence značky Simson. Byl vyráběn paralelně s modelem B.

Tento model disponoval řadou zvláštností:

čtyřdobým motorem, otáčkoměrem, spínačem brzdových světel ( též na předních brzdách), kontrolní svítilnou pro rozsvícená světla, nové pneumatiky (profil K35) a bočním stojanem

S 51 E

Označovaný jako EXTREM! Vyráběný od roku od roku 1982. Byl určen pro lehký terén. Lišil se především umístěním výfuku, pneumatikami známými jako drapáky, ocelovým ráfkem, výše položenými stupačkami.

Od roku 1983 se na trh dostala i verze označovaná S51 E/4, která nedisponovala blinkry a dalšími elektrickými vymoženostmi, byla určena především pro OFFROAD jízdy. Výroba tohoto modelu byla přerušena v roce 1988.

                             

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Si borec!

(Tomáš, 19. 2. 2013 20:17)

Dost dobrý a stručný si fakt borec :))

s 51 n

(pavel dvorak, 5. 4. 2011 17:01)

ja mam simsona s 51n a chtel bich ho prodat je cerni tak jsem ho koupil napiste mi prosim na email starvajs@seznam.cz

Re: s 51 n

(J.Kadlec, 17. 7. 2011 20:57)

Zdravím.Co by jste chtěl za toho simsna?Je-li ještě na prodej.

dotaz

(Ševčík Lukáš, 10. 8. 2009 17:45)

Dobrý den, mám stejného Simsona jako vy, i stejnou barvu ;-) Ale mám problém, nedávno jsem jezdil cca 2hod. a pak když jsem chtěl drhý den znovu vyrazit, nešla prošlápnout páka nožního spouštění, tak jsem dolil olej a stále to nešlo, olej začal po nějaké době kapat ze spod motoru. Mohl by jste mi prosím Vás poradit co stím mám dělat? Děkuji mysteriouslukas@gmail.com

tobogan

(maruska, 28. 11. 2008 10:29)

jo jasně si borec

Pěkný!!!

(Kirk, 10. 11. 2008 20:22)

fakt good stránky, Jen by mě zajímalo, kterej model měl hranatější blinkry...
Dik za odpověď...

simsoni

(Speedy_James, 12. 8. 2008 10:44)

Dobrá stránka!!! Prostě jednoduchá a stručná.
:-),:-D

A novější modely ?

(čertík, 9. 6. 2008 18:09)

A co další modely ?zajimali by mě i novější.. :o( kdy se začla dělat přední kotoučovka a ták..

icq

(ceki, 20. 2. 2008 16:36)

čeki (423-649-497) číslo icq

pro admina stranky

(Lukáš Hotdogman14@seznam.cz , 18. 2. 2008 21:50)

nemas ICQ nebo mail ja bych se potrebal na necem poradit atd.

hustý

(nakes, 18. 12. 2007 18:38)

docela dobrý stránky.