Péče a údržba
Při ujetí 8000,15000 km:
Dotáhnout šrouby a matice na motoru (uchycení motoru, matice víka válce, uchycení karburátoru, upevnění výfukové trubky, šroub na páce nožního spouštěče, upevnění páky spojky, šroubu na páce nožního řazení, šrouby na víku spojky, výpustná zátka oleje, dotáhnout a zajistit matici na hnacím kole),zkontrolovat vůli ložisek kol,zkontrolovat hladinu oleje v převodovky,utáhnout šrouby a matice na rámu,zkontrolovat ložisko řazení, případně nastavit,olejový čistič vzduchu vyčistit a naolejovat,výměna oleje v převodovce,naolejovat Bowdeny a hřídel rychloměru,promazat otočnou rukojeť plynu
Po každých ujetých 3000 km:
Zkontrolovat zapalování a případně nastavit. Zkontrolovat mazání přerušovače (mimo elektronické zapalování),přepojit elektrické zařízení a zkontrolovat,zkontrolovat a nastavit ovládací prvky,zkontrolovat volný pohyb předního a zadního kola,napnout hnací řetěz a zkontrolovat stopu kol,zkontrolovat nabití akumulátoru a hladinu elektrolytu,na motore zkontrolovat správně nastavení karburátoru a jeho utěsnění. Případně nastavit,vyčistit výfuk,vyčistit čistič v kohoutku paliva,řetěz potřít tukem a naolejovat,promazat ložiska koles a řazení, brzdové ústrojí a pohon rychloměru,